• Office a provozní manažer*ka
      • Office a provozní manažer*ka

      • 08.06.2022 11:30
      • Máte rádi ve věcech pořádek, je Vám blízká administrativa, finance, role nákupčího, ale umíte i řídit tým provozních zaměstnanců (údržba, úklid, kuchyně - má svou vlastní vedoucí) a nebojíte se ani správy nemovistostí? Pak je tato pozice vhodná právě pro Vás!
      • POŽADUJEME

        ● VŠ vzdělání administrativního, právního, ekonomického nebo technického směru

        ● preciznost a schopnost dotahovat věci do konce (a urgovat kolegy)

        ● multitasking (paralelní běží vždy více projektů / procesů)

        ● kompetence k vedení týmu provozních zaměstnanců

        ● chuť pracovat na sobě, dále se vzdělávat

        ● středně pokročilá znalost práce s MS Office (Word, Excel,...)

        ● otevřenou komunikaci s kolegy i vedením školy

        VÍTÁME

        ● zkušenosti s projektovým / procesním managementem

        ● zkušenosti s tvorbou a správou rozpočtu

        ● zkušenosti s vedením týmu kolegů

        NABÍZÍME

        ● zázemí stabilní instituce

        ● malý pracovní kolektiv

        ● práci na plný úvazek

        ● částečná možnost práce z domova

        ● výplatní termín k 20. dni v měsíci

        ● pracovní smlouva na dobu 1 roku s následným prodloužením

        ● nástup dohodou (možno ihned)

        ● platové zařazení do 1. platového tarifu, 11. platové třídy a stupně podle let praxe (dle zkušeností i odpovídající příplatek za vedení a osobní příplatek)

         

        V případě zájmu zašlete Váš životopis na e-mailovou adresu: lukas.kohoutek@zsmukarov.cz 

      • Zpět na seznam článků