• Vydávání výpisu z vysvědčení 31.01. a pololetní prázdniny 03.02.
          • Vydávání výpisu z vysvědčení 31.01. a pololetní prázdniny 03.02.

          • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

            vydávání pololetního výpisu z vysvědčení proběhne 31.01.2023. Odpolední výuka standardně proběhne.

            Pololetní prázdniny jsou stanoveny na PÁ 03.02.2023. V tento den bude přerušen provoz školní jídelny a školní družiny.

            Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

        • Připomínka: Příspěvek na výtvarné potřeby a fond rodičů
          • Připomínka: Příspěvek na výtvarné potřeby a fond rodičů

          • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

            v návaznosti na dříve vyhlášené vybírání dobrovolného příspěvku na výtvarné potřeby posíláme ještě jednou avízo pro ty, kteří příspěvek zapomněli uhradit (pokud ho hradit nechcete nebo si ho nemůžete z ekonomických důvodů dovolit, pouze informujte třídního učitele, aby si mohl poznačit, že nejde o opomenutí).

            K čemu příspěvek slouží

            Ukazuje se jako efektivnější a úspornější, aby se některé výtvarné potřeby na 1. stupni (zjm. různé typy papírů, protože jinak mají žáci vlastní kufřík s pomůckami) a většina na 2. stupni (např. papíry, tempery, tuš, nůžky, štětce...) kupovaly hromadně a využívaly společně. Dovolujeme si Vás proto požádat o příspěvek 100,- Kč (1. stupeň), resp. 200,- Kč (2. stupeň) na tento hromadný nákup.

            Stejně tak se nám osvědčilo, že v případě pořádání různých akcí pro žáky existuje "fond rodičů", ze kterého je možné v odůvodněných případech přispívat žákům se sociálním znevýhodněním (adaptační kurz, příspěvek na zvýšené náklady při volitelných předmětech, lyžařský kurz,...) nebo na hromadně pořádané akce nad rámec školního vzdělávacího programu (např. sladkosti na Halloween, medaile na olympiádu,...). Zde by na základě zkušenosti měl být dostačující příspěvek 100,- Kč / žáka.

            Celková výše příspěvků

            • 1. stupeň - 200,- Kč / žáka
            • 2. stupeň - 300,- Kč / žáka

            Úhradu proveďte v hotovosti v kanceláři školy (postačí, když peníze přinesou žáci a bude jim vystavena stvrzenka).

            Děkujeme

            Vedení školy

      • Kontakty

        • Základní škola Mukařov, příspěvková organizace
        • skola@zsmukarov.cz (e-mail pro běžnou komunikaci a ISIC), podatelna@zsmukarov.cz (e-mail pro úřední podání). Přílohy elektronické pošty přijímáme ve formátech .doc/.docx, .xls/.xlsx, .pdf, .pdf/A, .jpg, .png, .odt, .ods. Poškozené či zavirované soubory nebudou přijaty k dalšímu řešení.
        • +420 731 449 243
        • Školní 88, 251 62 Mukařov
          IČ: 70986444
          RED-IZO: 600052265
          ISDS: tqtmp2q (datová schránka)
          251 62 Mukařov
          Czech Republic
        • 2701980426/2010
        • Ing. Daniel Barták, MBA, Daniel.Bartak@zsmukarov.cz
        • Mgr. Petra Kotrhonzová, Petra.Kotrhonzova@zsmukarov.cz
        • Mgr. Martina Profotová, Martina.Profotova@zsmukarov.cz
        • Ing. Kateřina Prokešová, skola@zsmukarov.cz
        • Ing. Ivana Lososová, Ivana.Lososova@zsmukarov.cz
        • Petra Skalická, Petra.Skalicka@zsmukarov,cz
        • Pracoviště Říčany
          Školní 2400/4, 251 01 Říčany
          tel. 731 417 201
          email: ricany@pppsk.cz
          www.pppstredoceska.cz
      • Přihlášení