• Novinky

  • Novinky

          • Doporučená výbava prvňáčků
            • Doporučená výbava prvňáčků

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, budoucích prvňáčků,

              rádi bychom vás seznámili se seznamem pomůcek pro prvňáčky. Seznam je rozdělen na dvě části, abyste věděli, co bude dětem pořizovat škola a co tedy nemusíte shánět Vy. Učebnice a pracovní sešity pro prvňáčky zajišťuje a hradí škola. 

              Další bližší podrobnosti se dozvíte na 1. třídní schůzce dne 8.září 2025 (po uvítání prvňáčků). Prosíme, abyste průběžně sledovali web školy, kde budou během měsíce srpna umístěny informace o průběhu začátku školního roku. 

              A) Pomůcky, které pořídí škola 

              • grafitové tužky 
              • pastelky 
              • gumovací pryž 
              • ořezávátko se zásobníkem 
              • mazací tabulka 
              • popisovače na mazací tabulku 
              • fixy 
              • malé pravítko 
              • nůžky zakulacené 
              • sešity (20 a 16 mm linka) 
              • sešity s pomocnými linkami 
              • úkolníček 
              • sada školních písmen a číslic 
              • ubrus 
              • podložka na modelování 
              • permanentní fix černý 
              • vodovky 
              • kelímek na vodu 
              • štětce – sada 
              • hadřík 
              • voskovky 
              • plastelína 
              • tuhé lepidlo 
              • lepicí páska 
              • barevné papíry měkké – sada 

              …………………………………………….. 

              • tempery – sada – pro třídu 0,5 l 
              • černá tuš – do dvojice 
              • paleta na barvy – do dvojice 
              • přírodní provázek – 5 balíčků 
              • tekuté lepidlo – velké balení 
              • špejle – 10 balíčků/třída 
              • krepové papíry – sada/třída 
              • čtvrtky A4, A3 

              B) Doporučená výbava, kterou si pořizuje žák (rodina) 

              Všichni 

              • aktovka 
              • penál 
              • přezůvky
              • podsedák na židli  
              • cvičební úbor – tričko, trenýrky/šortky, tepláková souprava, sálová obuv (tenisky, cvičky apod.) + tenisky na hřiště 
              • papírové kapesníky v krabici 
              • obaly na učebnice a sešity 
              • blok náčrtníku A4 
              • krabička + látkový ubrousek na svačinu + láhev na pití 
              • zástěra nebo košile na převlečení 
              • tenisový míček a švihadlo 
              • kufřík na VV (klasický, krabice se nevejdou) 

              Až po dohodě s třídní učitelkou 

              • desky na písmenka a číslice 
              • pero 

              Těšíme se na budoucí prvňáčky. :-) 

              Ing. Daniel Barták, MBA

              ředitel školy

          • Informace pro rodiče žáků přípravné třídy
            • Informace pro rodiče žáků přípravné třídy

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, budoucích "nulťáčků",

                         připravili jsme pro vás aktuální informace.

               

              Co byste měli vědět k přípravné třídě? 

              • Přípravná třída je bezplatná. 
              • Hlavním cílem je připravit děti na první ročník základní školy. 
              • Docházka do přípravné třídy se nezapočítává do povinné školní docházky. 
              • Děti se neklasifikují. 
              • Zohledňujeme individuální možnosti – při veškerých činnostech je přihlíženo k věku a schopnostem dítěte. 
              • Výuka trvá pravidelně v pracovní dny od 8.10 – 11.50 hodin (včetně dopolední vycházky). 
              • Děti mají možnost navštěvovat v odpoledních hodinách školní družinu za poplatek, která bude v provozu do 17 hodin. 
              • Oběd je zajištěn ve školní jídelně, hradí ho rodiče stejně jako v mateřské škole. 
              • Dopolední i odpolední svačinku si děti nosí z domova. 

              Co je potřeba udělat před nástupem dítěte do přípravné třídy?

              • Sledujte webové stránky školy, kde v průběhu srpna zveřejníme organizační informace k prvnímu školnímu týdnu.
              • Připomínáme, že oficiální zahájení školního roku 2025/2026 je na naší škole stanoveno na pondělí 8. září 2025.
              • V týdnu od 1. do 5. září bude pro přihlášené děti zajištěno tzv. přiměřené zabezpečení. Přihlášení probíhalo v průběhu června.
              • Dle pokynů školy přihlaste své dítě ke školnímu stravování (do školní jídelny) – informace najdete na školním webu v druhé polovině srpna. 
              • Přihlašování do školní družiny již proběhlo, ale je možné se ještě individuálně domluvit s vedoucí vychovatelkou na případném dodatečném přihlášení v závěru prázdnin (v posledních 14 dnech srpna).

              Co budou děti potřebovat v přípravné třídě? 

              Pomůcky, které pořídí škola a zůstávají ve třídě: 

              • grafitové tužky 
              • pastelky 
              • ořezávátko se zásobníkem 
              • gumovací pryž 
              • mazací tabulka 
              • popisovače na mazací tabulku 
              • fixy 
              • nůžky zakulacené 
              • sešity s pomocnými linkami 
              • úkolníček 
              • ubrus 
              • podložka na modelování 
              • vodovky 
              • kelímek na vodu 
              • štětce 
              • hadřík 
              • voskovky 
              • plastelína 
              • tuhé lepidlo 
              • lepicí páska 
              • barevné papíry měkké 
              • temperové barvy 
              • černá tuš 
              • přírodní provázek 
              • špejle 
              • krepové papíry 
              • čtvrtky A4, A3 

              Doporučená výbava, kterou si pořizuje žák (rodina) 

              • aktovka nebo nějaký školní batoh
              • penál 
              • přezůvky 
              • cvičební úbor v textilním sáčku nebo tašce – tričko, trenýrky/šortky, tepláková souprava, sálová obuv (tenisky, cvičky apod.) + tenisky na hřiště 
              • papírové kapesníky v krabici 
              • 20 ks zakládacích obalů "U" A4 (eurofolií) 
              • krabička + látkový ubrousek na svačinu + láhev na pití 
              • zástěra nebo košile na převlečení 
              • podsedák na židli dle uvážení rodičů 
              • tenisový míček a švihadlo 

              Těšíme se na budoucí nulťáčky. :-)

              Ing. Daniel Barták, MBA

              ředitel školy

          • Prázdninový provoz školy, ztráty a nálezy
            • Prázdninový provoz školy, ztráty a nálezy

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              v průběhu prázdnin bude škola pro žáky i rodičovskou veřejnost uzavřena. Ve škole bude probíhat rekonstrukce staré budovy, malování, stěhování apod.

              Pokud nás budete chtít kontaktovat, můžete na e-mailu skola@zsmukarov.cz. S ohledem na to, že prakticky všichni čerpáme dovolenou, počítejte až s 3týdenními lhůtami pro odpovědi.

              Školní telefon bude během letních prázdnin v provozu pouze ve dnech 30.6. - 4.7. a 25.8 - 30.8., vždy od 9:00 do 12:00 hod. Zmeškané hovory nebudou navolávány zpět.

              Nevyzvednutá vysvědčení si bude možné vyzvednout po předchozí domluvě do 4.7. a od  25.8.

              Zároveň prosíme o důkladnou kontrolu Ztrát a nálezů vložených v EduPage. POZOR! Pokud některou z věcí poznáte, nestačí jí jen elektronicky označit, ale je potřeba i vyzvednout. Vyzvednutí je možné max. do pátku 4.7. v čase 9:00 do 12:00 (případně dle telefonické domluvy). Veškeré oblečení (včetně označených, ale nevyzvednutých věcí) bude během prázdnin odvezeno na charitu z důvodu nedostatečných skladovacích prostor. Ať nový školní začneme načisto!

              Přejeme Vám hezké prázdniny!

              Vedení školy

          • Asistent*ka pedagoga
            • Asistent*ka pedagoga

            • Rádi se věnujete dítěti spíše individuálně, vymýšlíte, jak ho dále rozvíjet, pomáháte druhým (učitelům) v jejich práci? Pak je tato pozice vhodná právě pro Vás.
          • Kuchař*ka do školní jídelny
            • Kuchař*ka do školní jídelny

            • Máte zkušenost s prací v jídelně nebo vás tato práce láká? Do kolektivu kuchařek školní jídelny hledáme pracovní posilu na pozici pomocného Kuchaře/Kuchařky.

              Daná pozice obnáší především dohotovování a regeneraci jídel, výdej jídel a další práce v kuchyni spojené s výrobou částí jídel a přípravou svačin.

          • Školní kolekci oblečení můžete objednávat i mimo otevřený e-shop!
            • Školní kolekci oblečení můžete objednávat i mimo otevřený e-shop!

            • Vážení rodiče, milí žáci,

              nestihli jste si objednat svůj vysněný kousek oblečení ze školní kolekce? Nebo byste rádi v některém z nich vyrazili na prázdniny a zrovna není spuštěný e-shop? Nezoufejte! Naší školní kolekci si nyní můžete objednat kdykoliv, a to pod odkazem ZDE!

              I když náš e-shop běží jen 2x ročně (na jaře a na podzim), je možné objednat školní merch i mimo tyto termíny. Minimální hodnota objednaného zboží mimo otevřený e-shop je 1 000 Kč. Jednodušeji je možné tohoto limitu dosáhnout, pokud se vás na objednávku domluví více.

              Jak si svůj oblíbený školní kousek objednat? Na webových stránkách školy najdete novou záložku „E-SHOP“. Ta vás nasměruje přímo na přehled naší školní kolekce, kde si vyberete požadovaný druh zboží, barvu, velikost, počet kusů a zašlete na Zákaznickou podporu: zakaznici@schoolsunited.cz. Tam s vámi vše vykomunikují a dovedou objednávku do úspěšného konce.

              Je skvělé, že nyní můžeme podporovat kladný vztah ke škole, týmového ducha a sbližovat žáky a učitele.

          • ŠKOLNÍK / ŠKOLNICE
            • ŠKOLNÍK / ŠKOLNICE

            • Jste manuálně zruční ke specializovaným pracím při opravách a údržbě budov? Jste kutil všeho druhu a hledáte flexibilní práci, která Vás bude bavit? Do kolektivu ZŠ Mukařov hledáme posilu do týmu na pozici Školník/ Školnice.
               
          • Výsledek zápisu do přípravné třídy 2025/2026
            • Výsledek zápisu do přípravné třídy 2025/2026

            • Vážení zákonní zástupci žadatelů o přijetí do přípravné třídy ZŠ Mukařov,

              na základě splnění zákonných kritérií (povolení odkladu školní docházky s písemným doporučením pedagogicko-psychologické poradny, místem trvalého pobytu ve školském obvodu) jsou přijati do přípravné třídy uchazeči s těmito registračními čísly přihlášek (řazeno chronologicky): 

              1439764, 1722986, 2789569, 3895221, 3981921, 4779931, 4979348, 5954283, 7169231, 7882356, 9123567, 9235586, 9498523, 9574192

              Přijatí uchazeči v souladu s § 183 odst. 2 školského zákona nebudou vyrozuměni písemně. 

              Kompletní seznam přijatých žáků je přiložen pod odkazem ZDE​​.

              Těšíme se na budoucí nulťáčky.

              Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel školy

          • Změna organizace výuky, provozu školní družiny a školní jídelny v týdnu od 9. do 13.6.2025 v Mukařově (detašovaného pracoviště v Babicích se tato informace netýká)
            • Změna organizace výuky, provozu školní družiny a školní jídelny v týdnu od 9. do 13.6.2025 v Mukařově (detašovaného pracoviště v Babicích se tato informace netýká)

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,  

               s ohledem na dřívější ukončení školního roku bude výuka v příštím týdnu organizována následovně:  

              • 9.6. probíhá výuka dle běžného rozvrhu hodin, 
              • ve dnech 10.-12.6.2025 probíhá program s třídními učiteli a výuka končí: 
                • pro 1.stupeň po 4.vyučovací hodině - v 11:50 h. 
                • pro 2.stupeň po 5.vyučovací hodině - ve 12:45 h. 
              • POZOR! Toto se netýká akcí již naplánovaných s jinými konci vyučování: 

                • ve dnech 9.-11.6. jsou přihlášení žáci 7.ročníků na cyklistickém kurzu, 
                • ve dnech 9.-11.6. jsou někteří žáci tříd 2.B, 4.ABC, 5.D a 6.AD na vícedenních třídních výletech, 

                • dále se vícedenního výletu účastní ve dnech 10.-12.6. třída 6.C, všechny tyto akce se řídí pokyny vedoucích těchto kurzů, 

                • někteří třídní učitelé mají také naplánované jednodenní delší akce se svými třídami, v tomto případě se řídíte pokyny třídních učitelů. 

              • 13.6.2025 - vydávání vysvědčení  
                • výuka končí po 1. výukové hodině, resp. po vydání vysvědčení  

                • ranní školní družinabude zajištěna  

                • provoz školní jídelny a odpolední školní družiny je přerušen

              Děkujeme za pochopení. 

              Vedení školy 

          • Den dětí = Sportovní dny 30.5. (1.stupeň) a 2.6. (2.stupeň)
            • Den dětí = Sportovní dny 30.5. (1.stupeň) a 2.6. (2.stupeň)

            • Vážení rodiče,

              u příležitosti Dne dětí připravujeme pro naše žáky sportovní dny plné soutěží a zábavy.

              • V pátek 30. 5. proběhne sportovní den pro 1. stupeň (výuka pro tento den bude končit pro všechny třídy na 1.stupni v 11:50)

              • V pondělí 2. 6. se sportovního dne zúčastní 2. stupeň (výuka tento den končí pro všechny třídy na 2.stupni v 13:40 - včetně 6.C)

              Akce se bude konat v areálu školy pod dohledem pedagogických pracovníků. Děti čeká pestrý program plný pohybu a soutěží. Odměněny budou nejen za výkony, ale i za snahu a účast.

              Prosíme, aby žáci měli s sebou sportovní oblečení, vhodnou obuv, pokrývku hlavy a dostatek pití.

              Věříme, že si děti den společně hezky užijí!

              Pedagogický tým ZŠ Mukařov

          • Informace k provozu školní jídelny (16.6. - 27.6.2025)
            • Informace k provozu školní jídelny (16.6. - 27.6.2025)

            • Vážení strávníci,

              pro žáky, zaměstnance a externí strávníky bude zajištěno v termínu 16.6. - 27.6.2025 stravování ve školní jídelně.

              Objednání obědů je stejné jako během školního roku, a to v termínu 20.5. - 25.5.2025. Objednání je možné provést prostřednictvím webových stránek www.strava.cz anebo v mobilní aplikaci. Nabízeny budou dva obědy, svačiny se po tuto dobu nepřipravují.

              Cenu obědů v tomto období nelze dotovat, účtováno bude následovně:

              • žáci 7-10 let 84,- Kč za oběd
              • žáci 11-14 let 86,- Kč za oběd
              • žáci 15 let a více 90,- Kč za oběd

              Pozor: Při přihlášení oběda bude odečtena standardní částka jako během školního roku, nicméně po 25.5. bude cena oběda změněna vedoucí ŠJ na částku nedotovanou. Prosíme tedy o navýšení platby s ohledem na tuto změnu (ceny obědů viz výše).

              VÝDEJ pro žáky, kteří si oběd budou vyzvedávat a pro externí strávníky bude v čase 11:00 - 12:30 hodin (vchod od hřiště - roh školní jídelny u parkoviště). Výdej je možný do vlastních nádob.

              Případné dotazy ráda zodpoví vedoucí ŠJ p.Skalická na tel. 733 179 457 nebo na e-mailu: petra.skalicka@zsmukarov.cz

              Děkujeme za pochopení.

              Vedení školy

          • Nové bezpečnostní opatření
            • Nové bezpečnostní opatření

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, návštěvníci školy,

              jelikož se neustále snažíme zvyšovat úroveň bezpečí pro naše žáky i zaměstnance, s platností od středy 21.5. zavádíme identifikační visačky pro návštěvy. Prosíme všechny návštěvníky školy, aby se vždy nejdříve nahlásili na sekretariátu, kde se zapíší a obdrží visačku, kterou budou nosit po celou dobu návštěvy ve škole na viditelném místě. Při odchodu visačku odevzdají a nahlásí opuštění školy.

              Věříme, že toto opatření přispěje ke zpřehlednění situace ohledně pohybu cizích osob v prostorách školy a ke zvýšení úrovně bezpečí pro všechny.

              Děkujeme za spolupráci.

              Vedení ZŠ Mukařov

          • Informace k organizaci a průběhu zápisu do přípravné třídy 2025/2026
            • Informace k organizaci a průběhu zápisu do přípravné třídy 2025/2026

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              pro školní rok 2025/2026 plánujeme otevřít přípravnou třídu. Třída bude otevřena v případě dostatečného počtu zájemců. Připravili jsme pro Vás informace (ZDE), které si důkladně prostudujte. V případě nejasností nás kontaktujte. 

              Stručné shrnutí 

              • Přijímáme děti ze školského obvodu Mukařov, Babice a Doubek 
              • Od 13.05.2025 8:00 bude v záhlaví na webových stránkách školy zsmukarov.cz odkaz „Elektronická přihláška“, na kterém bude uveřejněn on-line formulář. Pozor přihlášku musí vyplnit všichni zájemci. Týká se to tedy i dětí, které se hlásily k zápisu do první třídy (s odkladem).
              • Povinnou přílohou je kopie (stačí neověřená) rodného listu dítěte a písemné doporučení pedagogicko – psychologické poradny do přípravné třídy nebo speciálně pedagogického centra.
              • Pravdivě vyplněný a podepsaný formulář (údaje budou ve správním řízení ověřovány v evidenci obyvatelstva) je nutné spolu s povinnou přílohou v období od 13.05. do 23.05.2025 jedním ze 4 zákonných způsobů pro podání do správního řízení:
                • Osobním podáním – po předchozí dohodě na tel. 731 449 243
                • Doporučeně poštou (rozhoduje datum podacího razítka, nutno podepsat) na adresu: Základní škola Mukařov, příspěvková organizace, Školní 88, 251 62 Mukařov
                • Datovou schránkou (s jednoznačnou identifikací odesílatele) na ID: tqtmp2q
                • E-mailem s uznatelným el. podpisem dle nařízení eIDAS na adresu: podatelna@zsmukarov.cz, příp. doplnění v listinné podobě do 5 dnů

              Těšíme se na nové žáčky.

              Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel školy 

          • Květinový den 14.05.
            • Květinový den 14.05.

            • Milí přátelé školy,

              ve středu 14.05.2025 se naši žáci zapojí do charitativní akce Český den proti rakovině známé spíš jako Květinový den. Ráno před vstupem do budov školy a školky bude možnost darovat příspěvek do kasičky (stejně tak odpoledne před školní družinou). Pokud se bude jednat o částku alespoň 20,- Kč, obdrží dárce kytičku k přišpendlení na oděv. Minulý rok byla prodejem kytiček ve spolupráci ZŠ Mukařov vybrána částka 17 844 Kč.

              Všem dárcům předem děkujeme.

              Tým ZŠ Mukařov

          • 🌿 Stezka pohybu 2025 🌿
            • 🌿 Stezka pohybu 2025 🌿

            • 📅 13. – 18. května 2025

              📍 Start: ZŠ Mukařov | Cíl: poslední stanoviště

              Žákovský parlament vás zve na 2. ročník Stezky pohybu! Letos jsme připravili dvě trasy, takže si vybere opravdu každý:

              🔴 Kratší trasa – 3 km– označená červenými fáborkami– ideální pro mladší děti, úkoly s pohybem

              🔵 Delší trasa – 4 km– značená modrými fáborkami– úkoly pomocí QR kódů

              📸 Fotokoutek v půlce trasy!

              Zastavte se, vyfoťte se a pošlete nám svou fotku na parlament@zsmukarov.cz – zapojíte se tak do soutěže o ceny!

              ✨ Akce je otevřená i pro veřejnost – vezměte s sebou kamarády, sourozence i sousedy!

              Těšíme se na vás!👣

              Žákovský parlament ZŠ Mukařov

          • VÝSLEDEK ZÁPISU
            • VÝSLEDEK ZÁPISU

            • Vážení zákonní zástupci žadatelů o přijetí k základnímu vzdělávání na ZŠ Mukařov, 

              rád bych vás informoval, že byli přijati uchazeči s těmito registračními čísly žádostí (řazeno vždy chronologicky):

              1186584, 1331896, 1359168, 1384296, 1398763, 1475228, 1679312, 1967163, 1967653, 1968757, 2196613, 2296819, 2382673, 2613288, 2681129, 2685385, 2816193, 2821657, 3369227, 3412672, 3432558, 3581394, 3618954, 3782795, 3836519, 3836674, 3844967, 3985411, 4178246, 4473976, 4624738, 4641917, 4712364, 4826215, 4857213, 5245369, 5378413, 5428179, 5636947, 5638614, 5646213, 5711894, 5732994, 5761786, 5773482, 5811483, 5983967, 6124751, 6147684, 6385674, 6465417, 6525137, 6596182, 7128678, 7251938, 7318618, 7396684, 7542782, 7543481, 7621546, 7661455, 7668249, 7963967, 8193621, 8235971, 8281514, 8361987, 8368275, 8458353, 8494721, 8545132, 8579796, 8676324, 8937153, 9285866, 9452534, 9453178, 9516894, 9618178, 9627253, 9674623, 9687226, 9778322, 9872519

              Přijatí uchazeči v souladu s § 183 odst. 2 školského zákona nebudou vyrozuměni písemně. Rozhodnutí naleznete na tomto odkazu: Rozhodnuti_o_prijeti_zaku_k_zakladnimu_vzdelavani_05.05.2025.pdf

              Těšíme se na budoucí prvňáčky.

              Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel školy

               

          • Sbírka pro KlokTex prodloužena do 5.5.!
            • Sbírka pro KlokTex prodloužena do 5.5.!

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, přátelé školy,

              děkujeme vám za obrovský zájem a podporu při sbírce pro KlokTex, která tento týden probíhá v naší škole. Vaše ochota pomáhat předčila očekávání, a proto jsme se rozhodli sbírku prodloužit ještě o pondělní ráno, 5. května 2025. Věci bude možné přinést v čase od 7:30 do 8:00 ke vstupu do nové budovy.

              Stále platí, že můžete darovat použitelné dětské i dospělé oblečení, obuv, kabelky, bytový textil, ložní prádlo, sportovní potřeby, batohy, kosmetiku, pleny a nově také knihy pro děti i dospělé. Hračky letos KlokTex nepřijímá.

              Dárcovství má smysl jen tehdy, když je dar použitelný – prosíme proto o čisté, suché a nepoškozené věci a spárovanou obuv.

              Vše bude předáno přímo organizaci KlokTex, která podporuje např. Klokánky (FOD) nebo SOS dětské vesničky.

              Za celý tým ZŠ Mukařov vám srdečně děkujeme, že pomáháte s námi! Přispět můžete i v pondělí – kdo daruje, pomáhá.

              Tým ZŠ Mukařov

          • Informace ze školní jídelny
            • Informace ze školní jídelny

            • EDIT 12.5.2025

              Vážení strávníci,

                          od dnešního dne 12.5. bude naše školní jídelna vařit obě dvě jídla dle zveřejněného jídelníčku.

              Vedení školy

              ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

              Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              naše školní jídelna se bohužel i nadále potýká se silným personálním oslabením z důvodu nemocí zaměstnanců. Proto bude až do odvolání vařit pouze jedno jídlo.

              Všichni strávníci s volbou oběda, který je zrušen, zůstávají stále přihlášeni k obědu, který se vaří. Jestli si přejete se v tyto dny ze stravování odhlásit, můžete tak učinit dle standardních pravidel: odhlášení v systému strava.cz je možné do 14 hod. předchozího dne, v den výdeje nejpozději do 7:30 SMS na číslo 733 179 457, emailem, telefonicky.

              Upravený jídelníček pro nadcházející období:

              • 28.4. Rybí filé, karotka na smetaně, brambory, ovo. mléko, voda, sirup
              • 29.4. Kuřecí nudličky na paprice, těstoviny, ovoce, voda, sirup
              • 30.4. Pečená sekaná s pohankou, bramborová kaše, bílá káva, voda, sirup
              • 2.5. Zapečené těstoviny s uzeným, ovo. mléko, voda, sirup
              • 5.5. Roláda z krůtích stehen, pažitkové brambory, ovoce, voda, sirup
              • 6.5. Vepřové nudličky na kmínu, rýže basmati, mléko, voda, čaj, sirup
              • 7.5. Treska v cereálním obalu, bramborová kaše, ovoce, čaj, voda, sirup 

              O dalším průběhu Vás budeme informovat.

              Děkujeme za pochopení.

              Vedení školy

               

          • Materiální sbírka pro Klokánky 28.04. - 02.05.
            • Materiální sbírka pro Klokánky 28.04. - 02.05.

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, přátelé školy,

              škola organizuje materiální sbírku pro KlokTex, který pomáhá Klokánkům (FOD), SOS dětským vesničkám aj.

              Použitelné oblečení (dětské i dospělé), obuv (dětskou i dospělou), kabelky, bytový textil, ložní prádlo, sportovní potřeby, batohy, kosmetiku, pleny atd. můžete přinést v týdnu od 28.04. do 02.05.2025, a to vždy v čase 7:30 - 8:00 vstupem do nové budovy. Pozor nově tento rok není možné darovat hračky, místo hraček KlokTex uvítá knihy pro děti i dospělé.

              Odevzdávejte pouze materiál čistý, suchý, nepoškozený a obuv spárovanou. Věci budou odvezeny přímo organizací KlokTexBližší informace Vám poskytne p. uč Kadeřábková na e-mailu: Zuzana.Kaderabkova@zsmukarov.cz

              Děkujeme všem, kteří si protřídí své šatní skříně a zároveň podpoří dobrou věc! :-)

              Tým ZŠ Mukařov

    • Kontakty

      • Základní škola Mukařov, příspěvková organizace
      • skola@zsmukarov.cz (e-mail pro běžnou komunikaci a ISIC), podatelna@zsmukarov.cz (e-mail pro úřední podání). Přílohy elektronické pošty přijímáme ve formátech .doc/.docx, .xls/.xlsx, .pdf, .pdf/A, .jpg, .png, .odt, .ods. Poškozené či zavirované soubory nebudou přijaty k dalšímu řešení.
      • +420 731 449 243
      • Školní 88, 251 62 Mukařov
        IČ: 70986444
        RED-IZO: 600052265
        ISDS: tqtmp2q (datová schránka)
        251 62 Mukařov
        Czech Republic
      • 2701980426/2010
    • Přihlášení