Novinky
Tradiční časové okénko pro přihlašování obědů na červen je otevřeno do 25.05.
VÝSLEDEK ZÁPISU - 2. vlna a plán dalších kroků
Vážení zákonní zástupci žadatelů o přijetí k základnímu vzdělávání na ZŠ Mukařov,
na základě splnění zákonného kritéria (spádovost školy, tj. školský obvod Mukařov a Babice), získání 0 bodů za pomocná kritéria a výsledku losování ze dne 17.05.2022 byli v 2. vlně přijati uchazeči s těmito registračními čísly žádostí (řazeno abecedně):
24F8SDJFCS, 2T94J6N4R6, 2XBT7REHAC, 3DK9TYKMEE, 3WKC92NHHN, 47BEWBG4MK, 4WTXFMF7YC, 6BHP67CSRZ, 6MR392FBDG, 7BHPAZPWN2, 7DAT25R5PM, 8GAHBFD7EC, 8GJR275TBN, 8WRKP5XHRA, 9C74WGNX5Z, 9WZJYX8MF8, A4P96MTKD7, B4PXHD3ZSA, BX9AB3GZK7, C7N4PR82HK, DXBEZ6C5FS, E264WXMRTY, E6XGZB5W35, EFZJXJ7X8K, ETFG8HNC6M, GF9YADHT2J, GKJAYPAJ5M, GKXXJFHR23, KJ99RMGZ33, MP57D2ZEK3, MWCSHBAHNN, NWSF8CBP42, R95FWEYG9S, RXTJ5EBGD2, S3K6MA6X29, SRBG9H6ZYC, W3WT8JKRAH, WFN8EXTHJ7, WJ85AKZXY5, WWZ6T2KMT5, XHT2Z4EW59, XJ6RW542GP, YM27FNWJKH, ZTE98KW22K
Přijatí uchazeči v souladu s § 183 odst. 2 školského zákona nebudou vyrozuměni písemně. Rozhodnutí naleznete na tomto odkazu: 08a_Rozhodnuti_o_prijeti_zaku_k_zakladnimu_vzdelavani_17.05.2022.pdf
Uchazečům s registračními čísly (řazeno dle výsledku losování):
PW4ENNYRGT, MYJXDB4878, N3SGZ89Y2J
bude přerušeno řízení o přijetí k základnímu vzdělávání, dokud nebude navýšena kapacita školy, resp. nedojde k uvolnění dostatečného počtu míst ve stávající kapacitě (přestupy na jinou školu, zpětvzetí žádosti o zápis z důvodu přijetí na jinou školu jinými žadateli atp.). Usnesení o přerušení řízení i následné oznámení o obnovení řízení, resp. rozhodnutí Vám bude doručeno písemně.
Zřizovatel (Rada obce Mukařov) schválil navýšení kapacity školy na dostatek míst pro všechny spádové děti. Nyní probíhají další administrativní úkony, aby proces mohl být dokončen. Nejpozději do konce prázdnin by vše mělo být vyřízené, doufáme však pochopitelně v brzčejší termín (předpokládáme do konce června).
Děkujeme za Vaši trpělivost a těšíme se na budoucí prvňáčky.
Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel
Pokyny k vodáckému kurzu 9. ročníku
Termín konání: 31.05. - 03.06.2022
Místo pobytu: vodácká tábořiště na řece Vltavě ve vlastních stanech minimálně po dvou
Sraz: 31.05.2022 v 8:00 před vlak. nádražím Říčany (!!!) (odjezd v 8:55)
Návrat: 03.06.2022 na vlakové nádraží Říčany ve 20:25 (odjezd vlaku ze Zlaté Koruny v 17:09 hod)
Strava začíná první den večeří a končí poslední den obědem + balíček
Při odjezdu žák/zákonný zástupce odevzdá:
- kopii průkazu zdravotní pojišťovny
- potvrzení o bezinfekčnosti ze dne odjezdu (tedy 31.05.2022) Bezinfekcnost_ZAK_2022.pdf
- léky, které dítě pravidelně užívá (v takovém případě uveďte jejich přehled, dávkování a způsob užívání, zda může mít dítě léky u sebe)
Další informace naleznete v informačním materiálu od Agentury Wenku, která pro nás kurz zajišťuje: Wenku_informace_pro_ucastniky_vodacky_kurz_ZS_Mukarov.pdf
Pokyny k cyklistickým kurzům
Termíny konání:
- 7.A, 7.B 31.05. - 03.06.2022 (schůzka ohledně cyklistického kurzu proběhne 19.05.2022 od 16:00 v učebně 7.D)
- 7.C, 7.D 24.05 – 27.05.2022 (schůzka ohledně cyklistického kurzu proběhne 18.05.2022 od 16:00 v učebně 7.D)
- 8. ročník 31.05. - 03.06.2022 (schůzka ohledně cyklistického kurzu proběhne 19.05.2022 od 16:00 v učebně 7.D)
Místa pobytu:
- 7.A, 7.B – Sport Areál Samopše u Sázavy
- 7.C, 7.D, 8.ročníky – Kemp Lávka Chocerady
- spaní ve vlastních stanech minimálně po dvou - chlapci a dívky vždy zvlášť
Sraz:
- 7.A, 7.B, 7.C, 7.D, 8.ročníky v 8:15 před novou budovou (Následovat bude výběr potřebných dokumentů. Předpokládaný odjezd v cca 9:00, stany a vybavení poveze dodávka.)
Návrat:
- 7.A, 7.B, 7.C, 7.D, 8.ročníky v 15:00 - 15:30 (počítejte s tím, že čas je orientační, v případě většího prodlení Vám přijde SMS)
Při odjezdu žák/zákonný zástupce odevzdá:
- kopii průkazu zdravotní pojišťovny
- potvrzení o bezinfekčnosti (!!! ze dne odjezdu !!!) Bezinfekcnost_cyklo.doc
- potvrzení o technické způsobilosti kola PROHLASENI_o_zpusobilosti_kola.docx
- léky, které dítě pravidelně užívá (v takovém případě uveďte jejich přehled, dávkování a způsob užívání, zda může mít dítě léky u sebe)
Orientační seznam věcí (přihlédněte k předpovědi počasí)
Cyklistická výbava + výbava pro přespání
- horské/trekové kolo
- cyklistickou helmu
- batůžek vhodný na kolo
- stan (do dvojice, příp. pro více)
- karimatku
- spacák
- baterku
- cyklolahev
- sluneční cyklistické brýle
- cyklistické rukavice (nepovinné)
- mobil s mapovou aplikací (doporučeno) + nabíječka
Oblečení
- nepromokavou bundu nebo pláštěnku
- mikinu
- větrovku
- 2x pohodlné uzavřené boty
- dlouhé kalhoty
- kraťasy
- ponožky
- spodní prádlo
- tričko s dlouhým rukávem
- trička s krátkým rukávem
- teplé ponožky
- oblečení na spaní
- plavky
- sáček na špinavé prádlo
Množství oblečení volte s ohledem na zvýšenou spotřebu během sportovních aktivit a celodenního programu.
Hygienické potřeby
- ručník
- mýdlo, šampón
- kapesníky
- zubní pasta a kartáček na zuby
- opalovací krém
- repelent (doporučeno)
Další potřeby
- časopis nebo knížku
- psací potřeby
Na cestu
- oblečení dle počasí
- malý batůžek se svačinou a pitím
Obecně platí, že na cyklistickém kurzu se může oblečení ušpinit nebo zničit. Volte proto takové oblečení, jehož případné ztráty nebudete litovat a ani děti se jím nebudou cítit omezeny při svém nasazení v aktivitách. Nedávejte s sebou dětem cenné věci (velké kapesné, notebook, tablet apod.).
Pokyny k turistickému kurzu 5. ročníku
Termín konání: 23.05.2022 - 27.05.2022
Místo pobytu: Teplice nad Metují, Penzion Metuje
Sraz: 23.05.2022 v 8:20 před novou budovou (následovat bude výběr potřebných dokumentů, léků a potvrzení, předpokládaný odjezd autobusu v 9.00 h)
Návrat: 27.05.2022 cca 13:00 - 13:30 ke škole (delší zpoždění by bylo avizováno SMS)
Odjezd z místa ubytování: 27.05.2022 v cca 10:00Strava začíná pozdním obědem (cca v 16 h) a končí snídaní (na cestu zpět dostanou žáci dvojitý svačinový balíček).
Při odjezdu žák/zákonný zástupce odevzdá:
- kopii průkazu zdravotní pojišťovny
- potvrzení o bezinfekčnosti ze dne odjezdu (tedy 23.05.2022) Bezinfekcnost_TK_23052022.doc
- léky, které dítě pravidelně užívá (v takovém případě uveďte jejich přehled, dávkování
a způsob užívání, zda může mít dítě léky u sebe)
Na objektu je ložní prádlo, spacáky dětem nedávejte.
Orientační seznam věcí (přihlédněte k předpovědi počasí)
- nepromokavá bunda s kapucí a/nebo pláštěnka
- mikina
- větrovka
- 2x pohodlné turistické uzavřené boty (naimpregnovat)
- sandály
- přezůvky
- dlouhé kalhoty
- krátké kalhoty/šortky
- plavky
- kšiltovka/klobouk
- šátek
- sluneční brýle
- ponožky (i teplé na večery)
- spodní prádlo
- tričko (dlouhý i krátký rukáv)
- oblečení na spaní
- ručník
- mýdlo, šampon
- kapesníky
- zubní pasta a kartáček na zuby
- opalovací krém, repelent (dle sezóny)
- sáček na špinavé prádlo
- psací potřeby
- blok/sešit A5/A6
- láhev na pití (a na cestu)
- batoh na výlety (budeme si nosit pití i obědový/svačinový balíček s sebou)
- možno karty, pexeso apod.
Počet kusů oblečení prosím volte s ohledem na zvýšenou spotřebu během sportovních aktivit
a celodenního programu.Na cestu
- oblečení dle počasí
- batoh se svačinou a pitím
- igelitový sáček pro případ nevolnosti (nezapomeňte, že případné léky proti nevolnosti je nutné podat s předstihem)
Obecně platí, že na turistickém kurzu se může oblečení ušpinit nebo zničit. Volte proto takové oblečení, jehož případné ztráty nebudete litovat a ani děti se jím nebudou cítit omezeny při svém nasazení v aktivitách. Podpořte své děti k tomu, aby si balily samy. Snáze si tak zapamatují, co s sebou mají a balení na cestu zpět pro ně bude jednodušší.
Doporučujeme označit věci i zavazadlo jménem dítěte, pokud má obtíže své věci poznat.
Nedávejte s sebou dětem cenné věci (velké kapesné, mobil, notebook, tablet apod.).
VÝSLEDEK ZÁPISU - 1. VLNA A PLÁN DALŠÍCH KROKŮ
Vážení zákonní zástupci žadatelů o přijetí k základnímu vzdělávání na ZŠ Mukařov,
na základě splnění zákonného kritéria (spádovost školy, tj. školský obvod Mukařov a Babice) a pomocných kritérií (tj. sourozenec bude ve šk. roce 2022/2023 žákem ZŠ Mukařov, nebo je žadatel dítětem zaměstnance školy), byli v 1. vlně přijati uchazeči s těmito registračními čísly žádostí dle bodových pásem (řazeno vždy abecedně):
• 2 body: 9HN5WFZEWX, PJ4TES465R, ZC8JXF5MRP
• 1 bod: 2CZFN43TH6, 35TY7XT2KR, 3PJMRKPCJR, 5BGH4K6TM8, 63XN5K9TNT, 7WHNGFGE94, 89J9465TZ3, AJ2YBM49HK, BRD68NHS4G, DBSJR2D9P7, DRBT2892MY, E485EFW6R7, FCCNA7D69Y, GWS82D96FJ, GYE9HSRWTM, HK8B5XTCEX, K87ZHMN4NS, KSSDJP6YGT, PESY3RMNPG, R5M568HS3Z, S69NX7G4HJ, S9BX583JEN, SNG759HMBX, TNF5895GYB, WC4M85X7FG, XFJNTPBSZ9, XGKH5WXWZM, YPGR6KWE9G, ZEBMT63X4K
Přijatí uchazeči v souladu s § 183 odst. 2 školského zákona nebudou vyrozuměni písemně. Rozhodnutí naleznete na tomto odkazu: 08a_Rozhodnuti_o_prijeti_zaku_k_zakladnimu_vzdelavani_13.05.2022.pdf
Pořadí přijímání dalších uchazečů z řad uchazečů s trvalým pobytem ve spádovém obvodu školy, kteří získali 0 bodů, bude určeno na základě losování dne 17. 5. 2022 v 17:30 online (dotyčným zákonným zástupců bude rozeslána pozvánka na e-mail uvedený v žádosti u preferovaného kontaktu). Účast na losování není povinná a neúčast nemá právní následky.
Další část uchazečů ze spádového obvodu tak bude přijata ve 2. vlně v závislosti na počtu volných míst k datu losování. Ostatním uchazečům ze spádového obvodu bude přerušeno řízení o přijetí k základnímu vzdělávání, dokud nebude navýšena kapacita školy, resp. nedojde k uvolnění dostatečného počtu míst ve stávající kapacitě (přestupy na jinou školu, zpětvzetí žádosti o zápis z důvodu přijetí na jinou školu jinými žadateli atp.). Zřizovatel (Rada obce Mukařov) schválil navýšení kapacity školy na dostatek míst pro všechny spádové děti. Nyní probíhají další administrativní úkony, aby proces mohl být dokončen. Nejpozději do konce prázdnin by vše mělo být vyřízené, doufáme však pochopitelně v brzčejší termín.
Děkujeme za Vaši trpělivost a těšíme se na budoucí prvňáčky.
Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel
Informace o stavu zápisu do 1. ročníku
Vážení rodiče, zákonní zástupci budoucích prvňáčků,
protože se nám množí dotazy, kdy budou vydána rozhodnutí, zda Vaše dítě bylo přijato atp., shrnuji klíčové informace:
- zápis byl ukončen 30.04.2022
- lhůta pro vydání rozhodnutí je 30, příp. 60 dnů
- aktuálně ověřujeme a hodnotíme doručené podklady
- vydání první dávky rozhodnutí a pokynů pro další postup předpokládáme během 11. - 20.05.2022
Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel
Květinový den 11.05.
Milí přátelé školy,
ve středu 11.05.2022 se naši žáci zapojí do charitativní akce Český den proti rakovině známé spíš jako Květinový den. Ráno před vstupem do budov školy bude možnost darovat příspěvek do kasičky. Pokud se bude jednat o částku alespoň 20,- Kč, obdrží dárce kytičku k přišpendlení na oděv.
Další dva žákovské týmy budou v době vyučování pod dohledem pedagogů také u Flipu a Penny.
Všem dárcům předem děkujeme.
Tým ZŠ Mukařov
Čarodějnický rej 27.04. 13:00
Již zítra, tj. ve středu 27.04.2022 od 13:00 do 16:30 čeká žáky z družiny Čarodějnický rej.
Na zahradě školy je přivítají čarodějnice na stanovištích s čarodějnickými úkoly, nebude chybět ani oheň a opékání špekáčků.
Kdo se nebojí, navštíví i magickou diskotéku se spoustou strašidelných písniček a ještě strašidelnějších tanečních kreací.
Těšíme se na Vás 🙂
Kolektiv ŠD
Tradiční časové okénko pro přihlašování obědů na květen je otevřeno do 25.04.
Třídní schůzky 27.04.2022
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
zveme Vás na PREZENČNÍ třídní schůzky, které se budou konat 27.04.2022
- 1. stupeň - 16:30 + prodloužená školní družina do 17:30
- 2. stupeň - 17:30
Časy jsou takto rozděleny, aby bylo zajištěno hlídání mladších žáků a také aby se předešlo problémům s parkováním. Přesto Vás prosíme, abyste pokud možno parkovali ve větší vzdálenosti od školy a předešli jsme dopravnímu kolapsu.
Pedagogický tým ZŠ Mukařov
Zkrácení výuky 12.04.2022 na 1. stupni
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
z důvodu konání zápisu budoucích prvňáčků bude v úterý 12.04.2022 zkráceno žákům 1. stupně vyučování na 4 hodiny.
Vyučování žáků 1. stupně skončí v 11:50.
Školní družina funguje od 11:50 hodin do 17 hod.
Děkujeme za pochopení
Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel
Ohlédnutí za Nocí s Andersenem 2022
Všichni víme, že dnešní způsob života dětské četbě příliš nepřeje. Knihy soupeří s mnoha lákadly - od bezduchého vysedání před televizní obrazovkou přes "sjíždění" sociálních sítí až po akční počítačové hry. Noc s Andersenem je jedním z pokusů, jak přitáhnout zájem dětí opět k (ne)tradičnímu čtenářství.
Noc s Andersenem na naší škole absolvovalo 24 tříd (375 žáků a 25 pedagogů). Je to rekordní číslo!
Vše začalo přivítáním účastníků p. ředitelem před hlavním vstupem do školy a pak již rychle následovalo zabydlení žáků ve svých třídách. Každý učitel měl pro děti připravený vlastní program, který navazoval na hlavní témata zadaná organizátory tohoto mezinárodního projektu. Na II. stupni žáci zhlédli prezentaci o H. Ch. Andersenovi a vypracovali pracovní listy. Tématem na I. stupni bylo např. dílo J. Čapka, B. Němcové, J. Trnky či H. Ch. Andersena.
Dění se ovšem neomezilo pouze na školu. Páté třídy navštívily knihovnu v KKCM, některé třídy absolvovaly večerní procházku nebo program v hale či na zahradě školy a školky. Dalo by se říct, co třída, to originální program. A aby to byla správná Noc s Andersenem, měli žáci samozřejmě i čas na skupinové či samostatné čtení.
Jsme moc rádi, že se žáci mohli potkat v neformálním prostředí a utužovat vztahy v kolektivu třídy.
Za organizátory bych chtěla poděkovat zapojeným pedagogům, kteří se vzorně na akci připravili. Velmi si vážíme spolupráce s knihovnou KKCM a Mateřskou školou. Děkujeme! Za sebe mohu upřímně konstatovat, že to bylo prima být po všech karanténách a distanční výuce opět takto na společné akci s přespáváním.
Ještě jedna poznámka! Nezapomeňte si do kalendáře poznamenat datum 31. 3. 2023 18 hod., kdy se opět potkáme s dětmi ve škole na dalším ročníku Noci s Andersenem 2023.
Mgr. Kamila Volíková, koordinátorka Noci a Andersenem
UPOZORNĚNÍ: Lákání dětí do auta
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
v uplynulých dnech jsme zaznamenali dva incidenty, kdy někdo (v jednom případě muž, ve druhém žena) lákal mladší žáky do auta. Nezdá se, že by tyto případy měly souvislost, ale pro jistotu jsme věc nahlásili PČR a poučili žáky.
Přesto bude vhodné, pokud také Vy doma s dětmi pohovoříte, že nikdy nemají nastupovat k neznámé osobě do auta, nic si nemají od cizích osob brát, nemají se pokoušet s ní diskutovat / dělat si z ní legraci, nikam s ní nemají odcházet (o samotě ani ve skupině) a naopak mají kontaktovat jim známou dospělou osobu nebo se snažit dostat do skupiny dospělých lidí (např. BUS zastávka, fronta u stánku apod.) a říct si o pomoc. V extrémních případech zahodit tašku, utíkat a volat o pomoc. Vzhled pachatele může být naprosto normální, někdy dokonce může působit velmi slušně, pěkně a čistě.
Děkujeme za spolupráci a doufáme, že snad šlo jen o shodu náhod, které se vysvětlí. Nicméně obecná připravenost pro tyto situace je užitečná vždy. Sdílíme proto i několik tipů od PČR.
Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel
Velikonoční jarmark 06.04.2022 14-16h
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
srdečně Vás zveme na velikonoční jarmark, který se bude konat dne 6. 4. 2022 od 14 do 16 h v prostorách školní družiny.
Máme pro Vás připravené výrobky s velikonoční tematikou, velikonoční výzdobu, ale i dílničky, ve kterých si můžete zkusit sami či se svými dětmi něco vytvořit. Pro mlsné jazýčky budou připraveny i různé dobroty.
V případě, že děti budou odcházet z ŠD samy a budou si chtít odnést/vytvořit něco z/na jarmarku (pamlsek, výrobek, dílnička aj.), bude se jim hodit kapesné 🙂.
Veškeré vybrané peníze budou považovány za dar a budou využity pro potřeby ŠD (odměny na Dětský den, Sportovní odpoledne, hračky na zahradu apod.).
Přejeme Vám krásné jarní dny a těšíme se na Vás 🌷🐣
Kolektiv ŠD
Informace k organizaci a průběhu zápisu 2022 / 2023
Vážení rodiče, zákonní zástupci žáků budoucího 1. ročníku,
připravili jsme pro Vás Informace_k_organizaci_a_prubehu_zapisu_2022_2023.pdf, které si důkladně prostudujte. Zahrnuty jsou také informace o odkladu. V případě nejasností nás kontaktujte.
Stručné shrnutí
- Přijímáme děti ze školského obvodu Mukařov a Babice
- Od 1. dubna 2022 bude na stránkách Elektronická přihláška
- Vyplněnou přihlášku + rodný list dítěte doručíte škole nejpozději do 30.04.2022 jedním ze 4 uvedených způsobů (ideálně při neformální části zápisu)
- Děti hromadně vysídlené z Ukrajiny ve smyslu článku 5 směrnice 2001/55/ES budou přijímány až od června/července 2022 během zvláštního zápisu
- 12.04.2022 proběhne neformální část zápisu s Machem, Šebestovou, Horáčkem, Pažoutem a možná i Jonatánem, pokud se někam nezaběhne... Na závěr bude možnost focení s Machem a Šebestovou ve fotokoutku s památečním snímkem z polaroidu. Děti obdrží pamětní list a malý dárek od současných žáků naší školy.
- Čas (pouze 1!) pro neformální část zápisu si můžete již nyní rezervovat přes Doodle na jméno dítěte a svůj e-mail
Těšíme se na Vás a Vaše děti
Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel školy
Přílohy
Manual_pro_orientacni_posouzeni_skolni_pripravenosti.pdf
Desatero_pro_rodice_deti_predskolniho_veku.pdf
Jak_muzete_pomoci_svym_detem_pred_nastupem_do_skoly.pdf
Zadost_o_odklad_povinne_skolni_dochazky.docx
Tradiční časové okénko pro přihlašování obědů na duben je otevřeno do 25.03.
Sportovní kurzy
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
protože se zdá, že proticovidová omezení nás na nějaký čas opustila, můžeme Vám představit nabídku sportovních kurzů, které jsme pro žáky v jednotlivých ročnících připravili zpravidla na přelom květen/červen. Tyto kurzy by se měly stát stabilní součástí nabídky sportovních aktivit pro žáky i do budoucích let, a tak by žáci měli mít možnost postupně se s těmito sporty seznámit a najít si pohybovou aktivitu, která by je i v pozdějším životě mohla bavit.
Účast na kurzech je dobrovolná, tedy i placená, ale s ohledem na podporu pohybové aktivity i podporu třídních kolektivů velmi doporučená.
Bližší infomace v nadcházejících dnech/týdnech obdržíte od třídních učitelů.
Přehled sportovně-kohezivních kurzů
5. ročník - turistický kurz
6. ročník - adaptační kurz (v září)
7. ročník - cyklistický kurz
8. ročník - lyžařský kurz (v zimě)
9. ročník - vodácký kurz
Současné 8. ročníky budou mít lyžařský kurz v 9. ročníku, pokud covid dovolí (letos bylo bohužel riziko vysokých stornopoplatků, kterým jsme Vás ani školu nechtěli vystavovat), náhradou bude letos nabídnut cyklistický kurz.
Pro úplnost doplňujeme, že plavecký kurz, který probíhá ve 3. - 4. ročníku, je povinnou součástí školního vzdělávacího programu, a proto je plně hrazen školou vč. dopravy.
Věříme, že se Vám i žákům bude tato nabídka líbit a všichni si kurzy užijeme.
Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel
Výtěžek sbírky žákovského parlamentu pro Ukrajinu 38 142,- Kč
V rámci "žlutomodrého" týdne vybral žákovský parlament mezi svými spolužáky úctyhodných 38 142,- Kč, které odeslal na účet Člověka v tísni, aby přispěl na humanitární pomoc lidem zasaženým válečným konfliktem na Ukrajině. K odeslání využili žáci poštovní poukázku, aby si vyzkoušeli i tento tradiční způsob platebního styku.
Děkujeme!
18.03.2022 Matematický klokan
V pátek 18.03.2022 proběhne také na naší škole tradiční mezinárodně koordinovaná soutěž Matematický klokan, a to ve 4 věkových kategoriích: Cvrček (2. - 3. třída ZŠ), Klokánek (4. - 5. třída ZŠ), Benjamín (6. - 7. třída ZŠ), Kadet (8. - 9. třída ZŠ). Její historie sahá až do 80. let minulého století, v Česku se pořádá od r. 1995.
Ve všech kategoriích soutěžící řeší soubor testových úloh ve stanoveném čase, přičemž vybírá jednu z pěti nabízených možností řešení. Úlohy jsou seřazeny ve třech skupinách podle obtížnosti, za správnou odpověď získává soutěžící 3, 4 nebo 5 bodů, za špatnou odpověď se mu jeden bod strhává. Aby soutěžící nedosahovali záporných výsledků, dostávají do vínku takový počet bodů, kolik je v kategorii úloh.
Soutěž tak umožňuje nejen ověřit své matematické dovednosti, ale i vyzkoušet si strategie při řešení rozsáhlého souboru testových úloh.