Personalist(k)a a vedoucí kanceláře
- 02.11.2022 14:05
- Baví Vás vedení personální agendy (pro cca 80 zaměstnanců), jste rádi v kontaktu s lidmi (dětmi i dospělými) a umíte zařídit, aby v kanceláři vše klapalo jako hodinky a bylo vytvořeno dobré zázemí pro management a zaměstnance školy? Pak pro Vás máme místo!
POŽADUJEME
● VŠ (alespoň Bc.) vzdělání v oblasti personalistiky / administrativy / ekonomie, nebo alespoň 5 let praxe v oblasti vedení personální agendy a přípravy podkladů pro mzdy, optimálně platy ve státní správě / školství
● preciznost a schopnost dotahovat věci do konce (a urgovat kolegy)
● multitasking (během dne stále přichází nové podněty, které je třeba řešit)
● kompetence k pečlivému a zároveň efektivnímu vedení personální a další administrativní agendy
● chuť pracovat na sobě, dále se vzdělávat
● středně pokročilá znalost práce s MS Office (Word, Excel,...)
● otevřenou komunikaci s kolegy i vedením školy
● reprezentativní vystupování v osobním i telefonickém kontaktu
● bezchybný písemný projev v ČJ
VÍTÁME
● zkušenosti s vedením spisové služby
● zkušenosti s koordinací realizace personální koncepce, systemizací pracovních míst apod.
● zkušenosti s organizací vzdělávacích akcí
NABÍZÍME
● zázemí stabilní instituce
● práci na plný úvazek
● výplatní termín k 20. dni v měsíci
● pracovní smlouva na dobu 1 roku s následným prodloužením
● nástup dohodou (možno ihned)
● platové zařazení do 1. platového tarifu, 10. platové třídy a stupně podle let praxe (dle zkušeností i odpovídající osobní příplatek)
V případě zájmu zašlete Váš životopis na e-mailovou adresu: lukas.kohoutek@zsmukarov.cz
- Zpět na seznam článků
Nejnovější články