• Personalist(k)a a vedoucí kanceláře
      • Personalist(k)a a vedoucí kanceláře

      • 02.11.2022 14:05
      • Baví Vás vedení personální agendy (pro cca 80 zaměstnanců), jste rádi v kontaktu s lidmi (dětmi i dospělými) a umíte zařídit, aby v kanceláři vše klapalo jako hodinky a bylo vytvořeno dobré zázemí pro management a zaměstnance školy? Pak pro Vás máme místo!
      • POŽADUJEME

        ● VŠ (alespoň Bc.) vzdělání v oblasti personalistiky / administrativy / ekonomie, nebo alespoň 5 let praxe v oblasti vedení personální agendy a přípravy podkladů pro mzdy, optimálně platy ve státní správě / školství

        ● preciznost a schopnost dotahovat věci do konce (a urgovat kolegy)

        ● multitasking (během dne stále přichází nové podněty, které je třeba řešit)

        ● kompetence k pečlivému a zároveň efektivnímu vedení personální a další administrativní agendy

        ● chuť pracovat na sobě, dále se vzdělávat

        ● středně pokročilá znalost práce s MS Office (Word, Excel,...)

        ● otevřenou komunikaci s kolegy i vedením školy

        ● reprezentativní vystupování v osobním i telefonickém kontaktu

        ● bezchybný písemný projev v ČJ

        VÍTÁME

        ● zkušenosti s vedením spisové služby

        ● zkušenosti s koordinací realizace personální koncepce, systemizací pracovních míst apod.

        ● zkušenosti s organizací vzdělávacích akcí

        NABÍZÍME

        ● zázemí stabilní instituce

        ● práci na plný úvazek

        ● výplatní termín k 20. dni v měsíci

        ● pracovní smlouva na dobu 1 roku s následným prodloužením

        ● nástup dohodou (možno ihned)

        ● platové zařazení do 1. platového tarifu, 10. platové třídy a stupně podle let praxe (dle zkušeností i odpovídající osobní příplatek)

         

        V případě zájmu zašlete Váš životopis na e-mailovou adresu: lukas.kohoutek@zsmukarov.cz 

      • Zpět na seznam článků