Office a provozní manažer*ka
- 08.06.2022 11:30
- Máte rádi ve věcech pořádek, je Vám blízká administrativa, finance, role nákupčího, ale umíte i řídit tým provozních zaměstnanců (údržba, úklid, kuchyně - má svou vlastní vedoucí) a nebojíte se ani správy nemovistostí? Pak je tato pozice vhodná právě pro Vás!
POŽADUJEME
● VŠ vzdělání administrativního, právního, ekonomického nebo technického směru
● preciznost a schopnost dotahovat věci do konce (a urgovat kolegy)
● multitasking (paralelní běží vždy více projektů / procesů)
● kompetence k vedení týmu provozních zaměstnanců
● chuť pracovat na sobě, dále se vzdělávat
● středně pokročilá znalost práce s MS Office (Word, Excel,...)
● otevřenou komunikaci s kolegy i vedením školy
VÍTÁME
● zkušenosti s projektovým / procesním managementem
● zkušenosti s tvorbou a správou rozpočtu
● zkušenosti s vedením týmu kolegů
NABÍZÍME
● zázemí stabilní instituce
● malý pracovní kolektiv
● práci na plný úvazek
● částečná možnost práce z domova
● výplatní termín k 20. dni v měsíci
● pracovní smlouva na dobu 1 roku s následným prodloužením
● nástup dohodou (možno ihned)
● platové zařazení do 1. platového tarifu, 11. platové třídy a stupně podle let praxe (dle zkušeností i odpovídající příplatek za vedení a osobní příplatek)
V případě zájmu zašlete Váš životopis na e-mailovou adresu: lukas.kohoutek@zsmukarov.cz
- Zpět na seznam článků
Nejnovější články