Rozmístění tříd pro školní rok 2023/2024
Parkování v den zahájení školního roku 4.9.2023
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
vzhledem k slavnostnímu zahájení školního roku v pondělí 4.9. 2023 bude umožněno parkovat na charitní louce naproti hlavnímu vjezdu do areálu školy.
Průjezd i parkování v areálu školy nebude v tento den možný z důvodu vítání prvňáčků a přípravné třídy.
Děkujeme za pochopení
Vedení školy
Pokyny k adaptačnímu kurzu pro 6.ročník
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
již ve ST 06.09.2023 vyrazí všechny tři třídy 6. ročníku na svůj adaptační kurz. Níže uvádíme potřebné informace.
- Termín: 06. 09. - 08. 09. 2023 (středa až pátek, 3 dny/2 noci)
- Sraz: 06.09.2023 v 8:10 u školy
- Návrat: 08.09.2023 okolo 13:00 ke škole (oběd před odjezdem v rekreačním středisku)
- Doprava: BUS od školy
- Místo konání: rekreační areál GARNATAURUS, Kounice 30, 285 23 Vlastějovice.
- Více informací naleznete na www.garnataurus.cz
Dokumenty s sebou
- kartička zdravotní pojišťovny (stačí kopie)
- řádně vyplněná a v den odjezdu podepsaná bezinfekčnost (formulář ke stažení: Potvrzeni_o_bezinfekcnosti_AK_20232024.pdf)
- seznam předávaných léků + dávkování (odevzdat zdravotníkovi - p. uč. Exnerová)
Další informace (co si vzít s sebou atp.)
Oblečení a obuv
- nepromokavou bundu nebo pláštěnku
- 1x mikinu
- 2x pohodlné boty
- gumovky (pokud možno)
- 2x dlouhé kalhoty, 2x kraťasy (dle počasí)
- 3x ponožky
- 3x spodní prádlo
- 3x tričko s dlouhým rukávem, 2x tričko s krátkým rukávem
- 3x teplé ponožky, event. Punčocháče
- 1x pyžamo
- 1x přezůvky
Počet oblečení prosím volte s ohledem na zvýšenou spotřebu během sportovních aktivit.
Hygienické potřeby
- Ručník
- hygienické potřeby (mýdlo, šampón)
- kapesníky
- zubní pastu a kartáček na zuby
- krém na obličej
- repelent
Další potřeby
- časopis nebo knížku, baterku, psací potřeby (pero a pastelky), nůžky, blok, láhev na pití, společenská hra (karty, pexeso apod), sáček na špinavé prádlo,
Na cestu
- malý batůžek se svačinou a pitím
- igelitový sáček na případnou nevolnost
Nezapomeňte, že prášky proti nevolnosti se musí dát dítěti 30 minut před odjezdem.
Ostatní věci dle vlastního uvážení – nedoporučujeme brát s sebou drahé předměty (např. notebook, tablet, šperky atd.).
Co se týče mobilních telefonů, velmi oceníme pokud si je žáci nechají doma a budou se plně věnovat adaptačnímu programu.
Pevně věříme, že si žáci, učitelé i lektoři kurz společně užijí.
Vedení školy
Harmonogram začátku šk. roku 2023/2024
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
protože se přiblížil začátek nového školního roku, představujeme Vám organizaci jeho začátku.
Pondělí 4. září
- slavnostní zahájení nového šk. roku
- žákům budou oznámeny rozvrhy na 1. pololetí (změny vyhrazeny)
- žáci se seznámí se školním řádem
- je přerušen provoz školní družiny a školní jídelny
Žáci 2. - 9. ročníku
- zahájí šk. rok ve svých kmenových učebnách v 8:10
- výuka končí po 1. výukové hodině, příp. mírně později po skončení úvodního programu třídního učitele; tím je ukončen také pedagogický dohled nad žáky
- školní den se žáci nepřezouvají, šatnami pouze procházejí
Žáci 1. ročníku, přípravné třídy a jejich rodiče / zákonní zástupci
- v Babicích se shromáždí v 8:10 ve své třídě, kde proběhne slavnostní zahájení povinné školní docházky
- v Mukařově se shromáždí !!! POZOR !!! v 9:05 !!! POZOR !!! před vstupem do nové budovy, kde proběhne slavnostní zahájení povinné školní docházky (v případě chladnějšího počasí s tím počítejte při volbě oblečení; v případě nepříznivého počasí budete směřováni na jiné místo); následně se přesunou se svými třídními učiteli do učeben
- v prvních třídách následně žáčci obdrží "výbavu pro prvňáčka" od školy, jak byla avizována, opatřete je proto školní taškou (aktovkou), aby si mohli věci odnést
- žáci přípravné třídy budou mít avizovanou výbavu připravenou ve třídě (neodnášejí si ji)
- po skončení přivítání dětí ve třídě si je na dobu nezbytně nutnou odvedou paní vychovatelky a třídní učitelky seznámí rodiče s dalšími náležitostmi, počítejte, prosím s tím, poté si rodiče odvádí své děti ze školy (popř. mají možnost své dítě vyfotografovat ve třídě apod. - toto je věc dohody s třídní učitelkou a příp. dalšími rodiči)
- žáci přihlášení ke šk. stravování obdrží od třídních učitelů čip do školní jídelny - rodiče / zákonní zástupci proti němu složí platbu 120,- Kč (prosíme, mějte připravenou přesnou částku)
Úterý 5. září
- od tohoto dne se již všichni žáci přezouvají, příp. odkládají oblečení v šatnách
- rodič žáka 1. ročníku a přípravné třídy mu může pomoci v šatně a doprovodit ho do třídy, kde se s ním rozloučí a opustí školu
- probíhá den s třídním učitelem
- Výuka na 1. stupni: 4 výukové hodiny (11:50)
- Výuka na 2. stupni: 5 výukových hodin (12:45)
- žákům bude oznámeno zařazení do skupin AJ, 2. cizího jazyka a M na základě rozřazovacích testů z konce šk. roku 2022/2023
- bude zahájen provoz školní jídelny a školní družiny - vzhledem k jednotnému konci všech ročníků každého stupně může dojít k prodlevám při výdeji stravování ve šk. jídelně; žáci, kteří jsou přijati do šk. družiny jsou převzati z oběda do družiny
Středa 6. září
- od tohoto dne výuka probíhá podle rozvrhu
- rodič žáka 1. ročníku a přípravné třídy mu ještě může pomoci v šatně a doprovodit ho do třídy, další dny už žák zvládá vstup do školy sám
Těšíme se na společné školní zážitky. :-)
Vedení školy
Informace pro rodiče žáků 1.třídy v Babicích
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
rádi bychom vás pozvali na informační schůzku pro rodiče prvňáčků v Babicích. Ta se bude konat 31.8.2023 v 18:00 v prvním patře detašovaného pracoviště. Dozvíte se základní informace o výuce a organizaci školního roku.
Pro rodiče žáků v přípravné a první třídě v Mukařově je naplánována informační schůzka v den zahájení školního roku 4.9.2023 po slavnostním zahájení a přivítání.
Těšíme se na setkání.
Přihláška do šk. družiny na šk. rok 2023/2024
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
také v novém školním roce bude v provozu školní družina pro žáky přípravné třídy a 1. - 5. ročníku naší školy.
Provoz příslušného oddělení školní družiny začíná po skončení vyučování v daném ročníku, resp. po obědě ve šk. jídelně, pokud ji žák navštěvuje, a končí nejpozději v 17 h, kdy je nutné žáka vyzvednout nebo mu povolit samostatný odchod.
Přihlášku je možné vyplnit pouze elektronicky (odkaz ZDE), a to do 01.09.2023 10:00. Zápis nebude probíhat fyzicky v den zahájení školního roku.
04.09.2023 Vám na e-mailovou adresu uvedenou v přihlášce odešleme potvrzení o přijetí/nepřijetí žáka do školní družiny. Rozhodujícím kritériem pro přijetí je kapacita školní družiny. V případě vyššího počtu žádostí, než je kapacita šk. družiny, budou přednost dostávat žáci z nižších ročníků, jejich sourozenci a děti zaměstnanců školy. V ostatních případech bude rozhodovat losování. Ředitel školy může zohlednit závažné sociální a jiné důvody a rozhodnout o přednostním přijetí žáka. Na základě takto stanoveného pořadí budou žáci nad kapacitu školní družiny zařazeni na seznam náhradníků a bude jim místo nabídnuto, pokud se kapacita uvolní či navýší.
Následně Vám začátkem září přijde avízo k platbě. Platba za ŠD činí 2000 Kč/pololetí. Případně je možné platbu hradit v měsíčních platbách 400,- Kč/měsíc a platí se za každý započatý měsíc, na který je žák do šk. družiny přihlášen. Povinnost platby zaniká až v měsíci následujícím po odhlášení žáka (např. odhlášen 01.10., povinnost platby na říjen vzniká, ale odhlášen 30.09., povinnost platby na říjen již nevzniká). Měsíční platba se provádí v předstihu, a to do 20. dne předcházejícího měsíce, v září se provádí platby dvě (za září a na říjen).
Upozorňujeme, že v čase 13:00 - 15:00 nebude možné vyzvednout žáka, neboť probíhá hlavní program školského zařízení. Toto opatření se netýká předávání žáků na kroužky.
V případě závažného narušování fungování školní družiny může být žák rozhodnutím ředitele školy ze školní družiny dočasně nebo trvale vyloučen.
Provoz školní družiny začíná od 05.09.2023.
Ing. Daniel Barták, MBA
ředitel školy
Rozdělení prvňáčků do tříd ve šk. roce 2023/2024
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
ve školním roce 2023/2024 se budeme s prvňáčky setkávat ve dvou prvních třídách v Mukařově a v jedné první třídě v Babicích. Do které z tříd je zařazeno Vaše dítě, najdete v tabulce níže - žáci jsou uvedeni pod registračními čísly, která jste obdrželi při registraci k zápisu. K rozdělování žáčků jsme přistupovali zodpovědně a brali jsme v potaz spoustu faktorů. Jméno třídní učitelky se dozvíte při slavnostním zahájení školního roku 4.9.2023.
Další informace související s organizací zahájení školního roku budou na webových stránkách zveřejněny v následujícím týdnu.
Na děti se ve škole již moc těšíme, užijte si ještě poslední dny prázdnin!
Vedení školy
Přihláška ke stravování ve školním roce 2023/2024
Vážení rodiče, zákonní zástupci, milí strávníci,
se začátkem nového školního roku je zapotřebí provést také nové přihlášení ke školnímu stravování pomocí elektronického formuláře (odkaz níže). Tento úkon je nutný z důvodu výkaznictví počtu přihlášených strávníků v novém školním roce.
Připravili jsme pro Vás souhrnný text na stránce šk. jídelny. Systém objednávání zůstává stejný s výjimkou:
-
Po 25. dni bude jídelníček uzavřen (kromě srpna, kdy je prodloužen výběr obědů do 29.8.2023) a všem žákům, kteří neprovedli výběr bude automaticky objednán oběd č.1. do výše hotovosti na kontu. V případě, že obědy nechcete přihlašovat automaticky – nutno nahlásit vedoucí školní jídelny, která nebude obědy přihlašovat.
Co musím jako rodič udělat, aby moje dítě mohlo od září navštěvovat školní jídelnu?
-
Do 25.8.2023 vyplnit formulář (odkaz ZDE) a do 25.8. provést platbu dle instrukcí na webových stránkách jídelny (odkaz ZDE)
Co když moje dítě teprve od 4.9.2023 nastupuje do přípravné nebo první třídy?
-
Na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v přihlášce k zápisu, obdržíte variabilní symbol a informace k provedení platby (e-mail bude zaslán p. vedoucí jídelny nejpozději do 16.8.2023). Pokud e-mail neobdržíte, kontaktujte vedoucí školní jídelny na tel. čísle 733179457. Následně je nutné do 25.8.2023 vyplnit formulář (odkaz ZDE) a do 25.8. provést platbu dle instrukcí v obdrženém e-mailu.
-
Prvňáčkům a žákům přípravné třídy (resp. rodičům) vydá čip proti platbě (mějte přesně 120,-) třídní učitelka 4. září 2023
Ať Vám i v novém školním roce chutná! :-)
Ing. Daniel Barták, MBA
ředitel školy
-
Informace pro rodiče žáků přípravné třídy
Co byste měli vědět k přípravné třídě?
- Přípravná třída je bezplatná.
- Hlavním cílem je připravit děti na první ročník základní školy.
- Docházka do přípravné třídy se nezapočítává do povinné školní docházky.
- Děti se neklasifikují.
- Zohledňujeme individuální možnosti - při veškerých činnostech je přihlíženo k věku a schopnostem dítěte.
- Výuka trvá pravidelně v pracovní dny od 8.10 – 11.50 hodin (včetně dopolední vycházky).
- Děti mají možnost navštěvovat v odpoledních hodinách školní družinu za poplatek, která bude v provozu do 17 hodin.
- Oběd je zajištěn ve školní jídelně, hradí ho rodiče stejně jako v mateřské škole.
- Dopolední i odpolední svačinku si děti nosí z domova.
Co udělat než dítě nastoupí do přípravné třídy?
- Sledujte web školy a dle pokynů přihlaste dítě do družiny a školní jídelny!
Co budou děti potřebovat v přípravné třídě?
Pomůcky, které pořídí škola a zůstávají ve třídě
- grafitové tužky
- pastelky
- ořezávátko se zásobníkem
- gumovací pryž
- mazací tabulka
- popisovače na mazací tabulku
- fixy
- nůžky zakulacené
- sešity s pomocnými linkami
- úkolníček
- ubrus
- podložka na modelování
- vodovky
- kelímek na vodu
- štětce
- hadřík
- voskovky
- plastelína
- tekuté lepidlo
- tuhé lepidlo
- lepicí páska
- barevné papíry měkké
- temperové barvy
- černá tuš
- přírodní provázek
- špejle
- krepové papíry
- čtvrtky A4, A3
Doporučená výbava, kterou si pořizuje žák (rodina)
- aktovka
- penál
- přezůvky v látkovém sáčku
- cvičební úbor v textilním sáčku nebo tašce – tričko, trenýrky/šortky, tepláková souprava, sálová obuv (tenisky, cvičky apod.) + tenisky na hřiště
- kapsář k zavěšení na lavici
- papírové kapesníky v krabici
- rychlovazač A4 s kovovými kroužky (hřbet 20 mm) + 20 ks zakládacích obalů "U" A4 (eurofolií)
- krabička + látkový ubrousek na svačinu + láhev na pití
- zástěra nebo košile na převlečení
- podsedák na židli
- tenisový míček a švihadlo
- kufřík na VV (klasický, krabice se nevejdou)
Organizační informace pro první dny:
- Přivítání žáčků v pondělí 4.9. v 9:00 na šachovnici před starou budovou školy, v případě nepříznivého počasí proběhne přivítání ve vnitřních prostorách školy.
- Školní jídelna vaří od úterý 5.9.
- Provoz školní družiny začíná v úterý 5.9., přihlašování bude probíhat dle instrukcí zveřejněných na webových stránkách školy.
Vedení školy
EDITACE 22.8.: Doplňovací volby do pg. komory školské rady 29.8.2023
Vážení pedagogičtí pracovníci, (ostatním na vědomí z důvodu povinnosti uveřejnění dálkovým přístupem),
dne 1.8.2023 došlo v souvislosti s nástupem Ing. Daniela Bartáka, MBA do funkce ředitele školy k uvolnění místa člena šk. rady voleného pg. pracovníky (z důvodu neslučitelnosti podle §167 odst. 2 věta třetí školského zákona). Vyhlašuji proto doplňovací volby do školské rady na místo člena šk. rady voleného pg. pracovníky. Mandát Ing. Daniela Bartáka, MBA zanikl ke dni 31.07.2023.
Volby se v souladu s čl. III.5 Volebního řádu šk. rady (skolska_rada_VR_2021-10.pdf) uskuteční jedním hlasováním, a to dne 29.08.2023 od 8:00 do 8:50 ve sborovně (místnost A 103).
Volit se bude 1 člen, což je i maximální počet kandidátů, které budete moci vyznačit na hlasovacím lístku. Hlasovací lístek obdržíte po prokázání totožnosti na uvedeném volebním místě, budete mít možnost jej tajně upravit a vhodíte ho do připravené volební schránky.
Návrhy na kandidáty se podávají k rukám ředitele školy a je možné zaslat je elektronicky na e-mail podatelna@zsmukarov.cz, nebo podat fyzicky prostřednictvím podatelny, a to do 18.08.2023 včetně. Návrh podává každý kandidát sám za sebe nebo jiná oprávněná osoba s jeho písemným souhlasem.
Návrh obsahuje vždy: jméno a příjmení kandidáta, datum narození a trvalé bydliště. Volitelně je možné přiložit také stručný životopis/medailonek, stručný motivační text pro výkon funkce člena ŠR, fotografii. Závěrem pak souhlas s uveřejněním poskytnutých údajů pro účel voleb do ŠR v rozsahu jméno a příjmení, věk, obec trvalého bydliště a všech poskytnutých volitelných příloh na webu školy a v místě konání voleb.
Ředitel školy posoudí úplnost splnění formálních náležitostí návrhů a jejich soulad s volebním řádem. Všechny materiály splňující tato kritéria budou uveřejněny nejpozději 7 dní (22.08.2023) před konáním voleb na webu školy v abecedním pořadí příjmení kandidátů.
Mandát členů šk. rady vzešlých z předčasných a doplňovacích voleb zaniká nejpozději se zánikem mandátu celé šk. rady (§ 167 odst. 8 školského zákona), tj. 30.11.2024. Výkon funkce je čestný.
Přeji Vám dobrou volbu.
Ing. Daniel Barták, MBA
ředitel školy
---------------------------------------------------------------------------
Editováno 22.8.2023
Kandidátní listina
pro volby zástupce pedagogických pracovníků do školské rady
Na základě vyhlášení předčasných voleb do školské rady na místo člena školské rady volené pedagogickými pracovníky Ing. Daniela Bartáka, MBA se v termínu přihlásili následující kandidáti:
Mgr. Jana Hanzlíková, 53 let, Mukařov
Mgr. Zuzana Kadeřábková, 32 let, Mukařov
Mgr. Petra Kotrhonzová, 51 let, Mukařov
Volby se v souladu s čl. III.5 Volebního řádu šk. rady (skolska_rada_VR_2021-10.pdf) uskuteční jedním hlasováním, a to dne 29.08.2023 od 8:00 do 8:50 ve sborovně (místnost A 103).
Volit se bude 1 člen, což je i maximální počet kandidátů, které budete moci vyznačit na hlasovacím lístku. Hlasovací lístek obdržíte po prokázání totožnosti na uvedeném volebním místě, budete mít možnost jej tajně upravit a vhodíte ho do připravené volební schránky.
Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel školy
ZŠ Mukařov šablony OP JAK
Základní škola Mukařov zahájila 1. 7. 2023 realizaci projektu ZŠ Mukařov šablony OP JAK (reg. č. projektu CZ.02.02.XX/00/22_002/0006934).
Projekt je realizován v rámci Operačního programu Jan Amos Komenský, priorita Vzdělávání, cíl politiky Sociální Evropa, specifické cíle:
• Zvýšit kvalitu, inkluzivitu a účinnost systémů vzdělávání a odborné přípravy a jejich relevantnosti pro trh práce, mimo jiné i uznáváním výsledků neformálního a informálního učení, s cílem podpořit získávání klíčových kompetencí včetně podnikatelských a digitálních dovedností, a prosazováním zavádění duálních systémů odborné přípravy a učňovské přípravy
• Prosazovat rovný přístup ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání a odborné přípravě a jejich úspěšnému ukončení, a to zejména v případě znevýhodněných skupin, od předškolního vzdělávání a péče, přes všeobecné vzdělávání a odborné vzdělávání a přípravu až po terciární úroveň, jakož i vzdělávání a studium dospělých, včetně usnadnění vzdělávací mobility pro všechny a přístupnosti pro osoby se zdravotním postižením
V rámci projektu budou realizovány tyto aktivity:
1. Školní asistent ZŠ
2. Školní psycholog ZŠ
3. Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ZŠ
4. Inovativní vzdělávání žáků v ZŠ
5. Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ŠD/ŠK
6. Inovativní vzdělávání účastníků zájmového vzdělávání v ŠD/ŠK
NA PROJEKT BYLA POSKYTNUTA FINANČNÍ PODPORA Z EVROPSKÉ UNIE
Učitel*ka INF + ICT koordinátor*ka - 2. stupeň
Rádi pracujete se staršími žáky, záleží Vám na dobrém klimatu třídy a zároveň chcete pomoci každému dítěti rozvinout klíčové kompetence? Pak je tato pozice vhodná právě pro Vás.
POŽADUJEME● příslušné VŠ pedagogické vzdělání (nebo jeho doplnění v přiměřené lhůtě formou "pedagogického minima")
● preferovaná aprobace / zaměření jiného studia: INF, ale i chuť a otevřenost učit něco jiného/dalšího
● zájem o práci na klimatu třídního kolektivu (třídnické hodiny apod.)
● aktivizující přístup k výuce (během hodiny více pracují žáci než učitel)
● dovednosti pro využívání online výukových nástrojů (nejen pro distanční, ale i prezenční výuku)
● práci s chybou jako zdrojem učebního pokroku
● otevřenou komunikaci s rodiči, kolegy i vedením školy
● připravenost na spolupráci s asistentem pedagoga
VÍTÁME● zkušenosti s výukou nové informatiky
● bohaté zkušenosti s Microsoft Office
● absolvované studium ICT koordinátora
● zkušenosti s prvky Explicitní hodiny nebo otevřenost se v nich vzdělávat
● zkušenosti s žákovskými portfolii
● zkušenosti s badatelsky orientovanou a projektovou výukou
NABÍZÍME● bohaté digitální učební pomůcky k výuce- iPady, Blue-Boty, Micro:bity, stavebnice Lego Spike Essential a Spike
● vlastní notebook
● finanční podporu vzdělávání pedagogů
● zázemí stabilní instituce
● příspěvek na stravování ve školní jídelně, další benefity
● výplatní termín k 20. dni v měsíci
● pracovní smlouva na dobu 1 roku s následným prodloužením
● nástup dohodou, ideálně od 28.8.2023
● platové zařazení do 5. platového tarifu, 12. platové třídy a stupně podle let praxe
V případě zájmu zašlete Váš životopis na e-mailovou adresu: daniel.bartak@zsmukarov.cz
Doporučená výbava prvňáčků
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
rádi bychom vás seznámili se seznamem pomůcek pro prvňáčky. Seznam je rozdělen na dvě části, abyste věděli, co bude dětem pořizovat škola a co tedy nemusíte shánět Vy.
A) Pomůcky, které pořídí škola
- grafitové tužky
- pastelky
- gumovací pryž
- ořezávátko se zásobníkem
- mazací tabulka
- popisovače na mazací tabulku
- fixy
- malé pravítko
- nůžky zakulacené
- sešity (20 a 16 mm linka)
- sešity s pomocnými linkami
- úkolníček
- sada školních písmen a číslic
- ubrus
- podložka na modelování
- permanentní fix černý
- vodovky
- kelímek na vodu
- štětce – sada
- hadřík
- voskovky
- plastelína
- tekuté lepidlo
- tuhé lepidlo
- lepicí páska
- barevné papíry měkké – sada
----------------------------------------------------
- tempery – sada – pro třídu 0,5 l
- černá tuš – do dvojice
- přírodní provázek – 5 balíčků
- špejle – 10 balíčků/třída
- krepové papíry – sada/třída
- čtvrtky A4, A3
B) Doporučená výbava, kterou si pořizuje žák (rodina)
Všichni
- aktovka
- penál
- přezůvky v látkovém sáčku
- cvičební úbor v textilním sáčku nebo tašce – tričko, trenýrky/šortky, tepláková souprava, sálová obuv (tenisky, cvičky apod.) + tenisky na hřiště
- kapsář k zavěšení na lavici (pouze Mukařov; např. takovýto)
- papírové kapesníky v krabici
- obaly na učebnice a sešity
- blok náčrtníku A4
- rychlovazač A4 s kovovými kroužky (hřbet 20 mm) + 20 ks zakládacích obalů "U" A4 (eurofolií)
- krabička + látkový ubrousek na svačinu + láhev na pití
- zástěra nebo košile na převlečení
Jen v Mukařově
- tenisový míček a švihadlo
- kufřík na VV (klasický, krabice se nevejdou)
Až po dohodě s třídní učitelkou
- desky na písmenka a číslice
- pero
Prázdninový provoz školy
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
v průběhu prázdnin bude škola pro žáky i rodičovskou veřejnost uzavřena. Ve škole bude probíhat pouze údržba, rekonstrukce, malování, stěhování apod.
Pokud nás budete potřebovat kontaktovat, můžete na e-mailu skola@zsmukarov.cz. S ohledem na to, že prakticky všichni čerpáme dovolenou, počítejte až s 3týdenními lhůtami pro odpovědi.
Školní telefon bude během letních prázdnin v provozu pouze ve dnech 3.-21.7. a 28.8-1.9., vždy od 10:00 do 15:00 hod. Zmeškané hovory nebudou navolávány zpět.
Nevyzvednutá vysvědčení si bude možné vyzvednout po předchozí domluvě od 21.08.2023
Přejeme Vám hezké prázdniny!
Vedení školy
Přihláška na adaptační kurz pro 6. ročník
Vážení rodiče, zákonní zástupci žáků 6. ročníku,
pro žáky 6. ročníku opět pořádáme adaptační kurz, abychom podpořili nastartování zdravých vztahů v nově vzniklých třídních kolektivech. Každá třída bude mít svůj vlastní program a lektora/y a bude s ní třídní učitelka/učitel, bude-li to možné.
Pro 6. ročník je adaptační kurz obdobou sportovních kurzů, které probíhají v jiných ročnících. V průběhu školního roku není pro 6. ročník aktuálně plánována jiná vícedenní výjezdová akce.
Termín: 06. 09. - 08. 09. 2023 (středa až pátek, 3 dny/2 noci)
Doprava: BUS od školy
Cena: za 3 dny/2 noci kurzu – 3 650,- Kč
Doprava: BUS od školy
Místo konání: rekreační areál GARNATAURUS, Kounice 30, 285 23 Vlastějovice.
Více informací naleznete na www.garnataurus.cz
CENA ZAHRNUJE :
- dopravu autobusem na místo a zpět,
- ubytování ve vytápěných srubech až pro 8 osob,
- 5x denně strava,
- v den odjezdu snídaně, svačina a oběd (na pátek 8.9. není nutné objednávat oběd)
- pitný režim,
- adaptační program od certifikovaného poskytovatele primární prevence DO SVĚTA,
- základní pojištění úrazu.
CENA NEZAHRNUJE: osobní útraty žáků
Sraz: 06.09.2023 v 8:10 u školy
Návrat: 08.09.2023 okolo 13:00 ke škole
Pokyny k platbě záloh
- Číslo účtu: 2701980426/2010
- Specifický symbol: 666
- Variabilní symbol: čtyřmístný VS žáka (poslední čtyřčíslí VS do šk. jídelny)
- Pozor, VS a SS jsou klíčové pro správné připsání platby.
Nejpozději do 25. 07. 2023: 2 000,- Kč
Nejpozději do 04. 09. 2023: 1 650,- Kč
Obě zálohy můžete uhradit jednou platbou do 25. 07. 2023: 3 650,- Kč Záloha je nevratná - přihlášení je závazné. V případě závažných zdravotních problémů bude vrácení zálohy posuzováno individuálně.
Více informací o kurzu naleznete v přihlášce na odkazu níže.
Příhlášku vyplňte do 25.07.2023.
Adaptační kurz je pro nově vzniklé kolektivy velmi důležitý, neboť efektivně napomáhá podpoře zdravých vztahů ve skupině a zrychluje proces adaptace na novou skupinu až o půl roku, což pozitivně ovlivňuje také efektivitu učení.
Pokud byste si nemohli z ekonomických důvodů adaptační kurz dovolit, můžete využít dávku mimořádné okamžité pomoci nebo požádat ředitele školy o snížení či prominutí ceny (e-mail: kamila.volikova@zsmukarov.cz, žádost je nutné řádně odůvodnit, do předmětu uveďte: Žádost o snížení/prominutí ceny adaptačního kurzu).
Těšíme se na nová dobrodružství a skvělé zážitky
Vedení školy
Změna organizace výuky, provozu školní družiny a školní jídelny na konci šk. roku
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
s ohledem na konec školního roku bude výuka organizována následovně:
-
ve dnech 26. - 29.06.2022 probíhá program s třídními učiteli a výuka končí poslední hodinou před obědovou přestávkou (vyučování po obědové pauze odpadá)
-
30.06. vydávání vysvědčení
-
výuka končí po 1. výukové hodině, resp. po vydání vysvědčení
-
ranní školní družina bude zajištěna
-
provoz školní jídelny a odpolední školní družiny je přerušen
-
-
v době letních prázdnin (01.07. - 03.09.) je provoz školní družiny a školní jídelny přerušen
-
Školní rok 2023/2024 začíná 04.09.2023
-
zápis do školní družiny a přihlášky do školní jídelny budou probíhat výhradně elektronicky ve dnech 29.8. - 03.09.2023 (pořadí podání přihlášek nehraje roli při jejich posuzování) a pokyny budou uveřejněny samostatně na konci prázdnin
-
1. ročník + přípravný ročník
-
pokyny k slavnostnímu zahájení povinné školní docházky budou uveřejněny na konci prázdnin
-
pokyny pro výbavu žáků budoucího 1. ročníku a přípravné třídy budou uveřejněny samostatně do konce šk. roku (obecně doporučujeme výbavu pořizovat až ke konci prázdnin, kdy probíhá mnoho výhodných akcí, část výbavy dostanou žáci od školy – vše bude upřesněno)
-
-
pokyny pro výbavu žáků vyšších ročníků nebudou zveřejňovány, neboť jsou obdobné tomu, co již žáci znají. Speciální pomůcky (kružítka, úhloměry atd.) upřesní na začátku šk. roku třídní učitelé a vyučující jednotlivých předmětů.
-
04.09. bude výuka končit po 1. výukové hodině, resp. po proběhnutí všech potřebných úkonů; provoz školní družiny a školní jídelny je tento den přerušen
-
05.09. proběhne den s třídním učitelem v době do obědové přestávky dle nového rozvrhu, který bude žákům a zákonným zástupcům oznámen 04.09.
-
Mgr. Kamila Volíková, ředitelka školy
-
Změna organizace výuky ve středu 21.6. v 9.ročníku
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
rádi bychom vás informovali, že v souvislosti s rozlučkovou slavností s žáky 9.ročníků, dochází ve středu 21.6. ke změně konce vyučování v 9. třídách. Konec výuky po 5. vyučovací hodině.
Veškeré změny jsou také zaznamenány v informačním systému EDUPAGE.
Děkujeme za pochopení.
Sportovní dny - změna organizace výuky
Vážení rodiče, zákonní zástupci,
rádi bychom vás informovali, že v týdnu od 19.6. do 23.6. jsme pro naše žáky připravili sportovní dny dle rozpisu níže.
- 19.6. - Sportovní den pro 1. třídy (konec výuky v 11:50)
- 20.6. - Sportovní den pro 2. a 3. třídy (konec výuky v 11:50)
- 21.6. - Sportovní den pro 4. a 5. třídy (konec výuky v 11:50)
- 22.6. - Sportovní den pro 6. a 7. třídy (konec výuky ve 13:40)
- 23.6. - Sportovní den pro 8. třídy (1. - 4. vyučovací hodina, dále pokračuje vyučování dle rozvrhu - nedochází ke změně konce vyučování)
V této souvislosti dojde ke změně organizace výuky - uvedeno v závorkách. Veškeré změny jsou také zaznamenány v informačním systému EDUPAGE.
Těšíme se na společné zážitky.
Žáci 2.A, 2.B, 2.C, 4.A a 4.C úspěšně dorazili do Jaroměře